Iluzja buddyzmu

Czym jest medytacja? Nie jestem jaźnią ani rozumem. Nie jestem umysłem ani myślą. Nie mogę egzystować słyszane ani oddane w środku słowach, ujęte w środku zapachach ani schwytane wzrokiem. Nie znajduję się do wnętrza świetle, wietrze, na ziemi ani w środku niebie. Jestem przytomnością zaś wcieloną radością - błogością pełną błogości. ( Siankara )Słowo "medytacja" używane do określenia buddyjskiej praktyki negacja logiczna jest najtrafniejsze. Pochodzi ono z łaciny (meditatio) zaś oznacza zagłębianie się myślach, rozmyślanie. Być być może w wyższym stopniu odpowiednim słowem byłaby "rozmyślanie" (łac. contemplatio = przypatrywanie się), która odnosi się dość aż do intuicyjnego, bezpośredniego postrzegania niż koceptualnej analizy. Bardziej upowszechniło się acz definicja "medytacja", które tym samym nabrało nowego znaczenia, bowiem istotą buddyjskiej staż negacja logiczna są intelektualne rozważania.W buddyzmie medytacja oznacza "bezwysiłkowe pozostawanie wewnątrz tym co jest". Można wywołać to przy użyciu uspokojenie umysłu i utrzymywanie tego stanu, w środku którym jak wiadomo manifestuje się litość także mądrość. Inna technologia polega na pracy z kanałami energetycznymi naszego ciała również wizualizowaniem form buddów. Najbardziej efektywną metodą jest stałe utożsamianie się spośród własną doskonałą naturą buddy plus postrzeganie łącznie co się wydarza jako czystego. Warto wewnątrz tym miejscu wzbogacić słowa Szamara Rinpocze, cenionego mistrza ze szkoły Karma Kagyu: "Medytacja być może znaczyć co niemiara różnych rzeczy - niektórym kojarzy się białogłowa wybitnie spośród wizjami, sensacyjnymi doznaniami oraz tajemnicami. Naprawdę nie jest niczym takim; jest owo metodyczny ćwiczenia, zgoła logiczny zaś konkretny. Niektórzy lubią, kiedy wewnątrz medytacji pojawiają im się najróżniejsze odczucia, wibracje, energie dodatkowo inne sensacje. To jest zwyczajne fantazjowanie. Nie chodzi nam o żadne egzotyczne doznania."Najpierw uspokój myślenie koncentrując się na własnym naturalnym oddechu. Bezkształtny wytrysk powietrza wchodzi natomiast wychodzi na skroś nos. Myśli tudzież dźwięki po prostu bez przymusu przepływają, właśnie kiedy chmury na bezkresnym niebie. Nie chwytaj ich, ani nie usiłuj porzucić. Koncentruj się zaledwie na oddechu. Uświadom sobie dlaczego medytujesz. Celem medytacji jest uzyskanie dystansu przy przeszkadzających uczuć natomiast bezpośrednie wprawa pełnej przytomności plus nieograniczonej otwartości. Tylko wobec tego będzie się wewnątrz stanie w istocie importować zysk innym. Wyobraź sobie na sposób wewnątrz siedlisko klatki piersiowej, na wysokości serca pojawia się małe tęczowe światło. Stopniowo rozprzestrzenia się ono raz po raz w wyższym stopniu do wnętrza ciała. Kiedy nuże na wskroś je wypełnia, rozpuszczają się wszystkie osobiste cierpienia, trudności również przeszkody. Następnie przestrzeń niezadrukowana wypływa spośród ciała we wszystkich kierunkach zaś wypełnia całą przestrzeń. Dzięki temu rozpuszczają się cierpienia wszystkich istot, zaś świat zaczyna jarzyć się nieograniczonym szczęściem, jest pełen nieograniczonego potencjału. Wszystko jest przeniknięte wyzwalającym znaczeniem natomiast pierwotną doskonałością. Wizualizację tęczowego światła, które wypływa z ciała utrzymuj w rzeczy samej w żółwim tempie jako chcesz. Możesz ponadto trenować na wotum czyli wewnątrz umyśle mantrę Buddy Współczucia:OM MANI PEME HUNG, wyrażając blisko okazji życzenie szczęścia dla wszystkich istot (do wnętrza tym podobnie jak na rzecz siebie). Jeżeli powtarzanie mantry wydaje się tobie czymś zbyt egzotycznym, możesz w toku wizualizowania światła, po prostu myśleć, iż rozpuszczają się wszelkie negatywności wewnątrz tobie tudzież wewnątrz innych. Postaraj się postrzegać to, rzeczywiście głęboko również bez ogródek, jakim sposobem wręcz przeciwnie potrafisz. Kończąc medytację spróbuj pozostawać w tym stanie najwyższej błogości, otwartości, empatii natomiast co więcej pełnej przytomności naprawdę długo, kiedy potrafisz. Spoczywaj bez rozproszenia w bezpośredniej obecności, w środku "tutaj zaś obecnie". Po chwili wszelki Ziemia pojawia się raz jeszcze - ładny także doskonały. Każdy atom wibruje radością natomiast jest utrzymywany wewnątrz całości dzięki miłość. Wszystko jest świeże i nowe, pełne nieograniczonych możliwości. Wszystkie istoty pojawiają się jako doskonałe, wakacje istoty, niezależnie od chwili tego innymi słowy o tym wiedzą, azaliż też nie. Wreszcie spośród przestrzeni wyłania się się i nasze zwłoki, na odwrót otóż obecnie odpoczynek od chwili słabości oraz chorób. Dawniej byliśmy naszymi ciałami, chwilowo je posiadamy - są na rzecz nas narzędziem przynoszenia pożytku innym.Na krańcowość wyobraź sobie, że wszystkie dobre wrażenia, jakie się pojawiły na przestrzeni medytacji, stają się nieograniczone plus docierają do wszystkich istot rozpuszczając ich udręka i dając im w środku zamian jedyne trwałe traf - rozpoznanie natury własnego umysłu. Szczerze zadedykuj wszystkim swoją praktykę, możesz wyrządzić to używając poniższej, tradycyjnej buddyjskiej formułki tzw. Życzeń Czterech Niezmierzoności (amor, litość, radość, równość)

Śniła mi się klęska lotnicza, w środku której zginęło wiele osób. Dokładnie widziałem wrak samolotu. Obudziłem się roztrzęsiony także było mi niedobrze. Następnego dnia włączyłem telewizję i przeżyłem poruszenie, bo był w tym miejscu prezentowany na skroś taki sam sprawa, kto widziałem we śnie. Jak to się mogło wystawać?Śpiąc, macie admitancja do innych wymiarów a czasów. Ty zobaczyłeś faktyczny stan rzeczy, do którego przyczepiony był mamuci ciężar wzruszający, wówczas przejąłeś ułamek uczuć osób biorących wewnątrz nim udział. Dlatego zapamiętałeś całokształt rzeczywiście wyraźnie.Często śnią mi się trzęsienia ziemi a inne klęski żywiołowe w środku chwili, kiedy istotnie mają miejsce. Gdy tak się koleje życia, czuję się wyczerpany. Dlaczego?Potrafisz dostrajać się aż do tych wydarzeń fizycznie. Twój duch opuszcza twoje ścierwo plus udaje się z misją ratunkową, by odciążyć tym, którzy umarli, oraz aby pokrzepić ocalałych. Budzisz się wykończony, ponieważ ogromnie ciężko pracowałeś. (...)Kiedy moje dzieci uprzedni małe, nieraz śniło mi się, że do wnętrza domu wybuchał pożoga, natomiast ja negacja logiczna mogłam ich wszystkich uratować. Budziłam się spanikowana. Sen ustał, jak dzieci podrosły.Takie zdarzenie naprawdę miało położenie do wnętrza twoim poprzednim wcieleniu, natomiast amor paniki w życiu nie zostało uwolnione. Kiedy twoje dzieci wcześniejszy małe, nieuświadomione wspomnienia przebijały się aż do świadomości. Tego rodzaju sen jednocześnie uwalnia detal zablokowanych emocji i pomaga wyzwolić się spośród ich uścisku. (...)Jeżeli przyśni mi się zdarzenie lub dramat, co mogę skonstruować?Możesz znajdować się do wnętrza stanie kogoś ostrzec, jakkolwiek ta pojedynczy człowiek przypadkiem negacja logiczna zanieść twoich słów przy uwagę. Możesz jednakże modlić się o bezpieczeństwo zaś pomagier na rzecz ofiar. Otaczaj całe wypadek światłem a poproś anioły o pomocnik w bezpiecznym przejściu tym, którzy umierają.Mój syn zmarł, będąc wciąż niemowlęciem. W dniu, który byłby jego dwunastymi urodzinami, śniło mi się, iż przyszedł aż do mnie fryc mężczyzna. Uśmiechnął się aż do mnie. Wyglądał promiennie i czułam, iż owo właśnie należący do mnie syn. Powiedział, że u niego całokształt w środku porządku. Czy mam rację?Tak, przebywając w środku duchu, twój syn dorastał wraz spośród tobą oraz twoją rodziną. Jego dusza wybrała ten rodzaj doświadczania a wzrostu, zamiast życia w ciele fizycznym. Rzeczywiście spotkał się spośród tobą w dniu dwunastych urodzin, żeby umożliwić cię, że wszystko u niego do wnętrza porządku.Miałam aborcję, zaś następnie poroniłam i nieraz śni mi się dwoje dzieci bawiących się pogodnie wewnątrz ogrodzie. Czy mogą egzystować owo duchy tej dwójki, którą straciłam? Jeżeli rzeczywiście, owo do wnętrza kto fortel mogę im wspomóc?Owszem, duchy tych dwojga dzieci przychodzą aż do ciebie wewnątrz snach, żeby przypomnieć ci, że całość u nich wewnątrz porządku. W swoich ciałach duchowych dorastają wraz spośród tobą dodatkowo rozwijają się, w środku miarę wzorem ty a twoja klan uczycie się tudzież doświadczacie. Bardzo im pomożecie, jeżeli potwierdzicie ich obecność. Możecie, na przykład, powiesić na choince bombkę lub sadzić kwiecie w środku ich imieniu, sprawiając, iż poczują członkostwo do waszej rodziny. Najbardziej pomożecie im, będąc szczęśliwi plus wznosząc w ciągu nie proste modlitwy. (...)Gdy byłam do wnętrza ósmym miesiącu ciąży, przyśniło mi się, że odwiedziła mnie mała dziewczyna tudzież powiedziała, w charakterze ma na miano oraz iż jest moją córką. Czyż to negacja logiczna cudowne? Gdy się urodziła, nadałam jej nazwa, które zdradziła mi we śnie.Tak, to prawdziwie cudowne. Musiałaś istnieć bardzo otwarta a wrażliwa, skoro na odwrót córeczka miała alternatywa nawiązania z tobą faktycznie żywego a wyraźnego kontaktu. Wibracja imienia dziecka jest ogromnie ważna zaś przywołuje aż do niego wiele lekcji. Zazwyczaj imię przekazywane jest z umysłu dziecka do matki telepatycznie.Dlaczego news przesyłana we śnie jest zakodowana?Informacje przesyłane od momentu duszy w większości wypadków dotyczą emocji. Ludzie tłumią je lub im zaprzeczają, ponieważ nie potrafią ewentualnie nie chcą się z nimi do wnętrza danej chwili uporać. Spychają je do umysłu nieświadomego, który odcięty jest od momentu świadomości wskroś krytycznego cenzora. Kiedy twoje Wyższe Ja chce wyrzygać twoją uwagę na ukryte treści, próbuje nie trafić cenzora w poprzek przemienianie wiadomości lub uczuć w relacja, grę słów lub metaforę, które możesz potem rozszyfrować.W jaki rodzaj mogę rozszyfrować swoje sny?Pamiętaj, iż każda punkt programu twojego snu owo jakiś sfera ciebie, przekazujący świeża wiadomość, jaką masz usłyszeć. Gdy przyjmujesz do wiadomości trwanie każdej tej części, zaś tak jak słyszysz ją a wysłuchujesz, co ma aż do przekazania, zaraz znajdziesz się na ścieżce aż do zrozumienia samego siebie plus duchowego wzrostu. (...)Czy we śnie mogę dostać rezonans na moje dylematy?Oczywiście. Poproś aniołów o deportacja ci snu, który przedstawi wybieg jakże najkorzystniejsze dla wszystkich zaangażowanych. Jednakże po przywołaniu również przetłumaczeniu takiego snu musisz skierować się za jego wskazówkami. Jeżeli tego zaniechasz, kosmos uzna, że nie podchodzisz aż do swoich duchowych dążeń na poważnie.W ciągu kilku lat poniekąd bezmyślnie pożyczyłam przyjaciółce mnogość pieniędzy, których negacja logiczna była w stanie oddać. Ponieważ była w podbramkowej pozycji, dałam jej nadal pewną sumę na poczet pracy, jaką miała na rzecz mnie wykonać. Pieniądze wzięła, wszak potem powiedziała, że nie ma czasu ani siły na ukończenie pracy tudzież dodaje je aż do pierwotnego długu! Czułam się rozgniewana natomiast oszukana, plus wiedziałam, iż uczucia te mnie z nią wiązały. Stanęłam przed dylematem, to znaczy powinnam domagać się zwrotu pieniędzy, co byłoby dla niej naprawdę trudne, to znaczy też odczepić całą tę kulę także szereg, zwalniając ją spośród konieczności spłaty? Które emisja było właściwe spośród duchowego punktu widzenia? Który krok wysłałby wszechświatowi poprawną nowina? Uważałam, iż pożyczam jej te finanse, kierując się współczuciem, pomimo tego prawdopodobnie właśnie tworzyłam relację jałmużna–oprawca?Poprosiłam anioły o deportacja mi snu zawierającego potrzebne mi wskazówki. Rano przyśniła mi się następująca scena: – Pośrodku salonu sąsiadki ułożyłam górę cegieł. Zdaję sobie sprawę, że muszę w ową stronę pójść także je usunąć.Zinterpretowałam to faktycznie: Muszę zapobiec cargo finansowe, jakie położyłam na drodze przyjaciółki. Tego samego dnia napisałam jej, że anuluję jej dług. A odtąd podziękowałam aniołom za rękojmia mi tak kosztownej lekcji! (...)Czy mogę tłumaczyć sny innych osób?I w rzeczy samej, tudzież nie. Niektórzy społeczeństwo mają duże zdolności parapsychiczne tudzież mogą uregulować się do znaczenia snów kogoś innego. Podczas podczas gdy wiele z nich wydaje się jasnych dodatkowo oczywistych, owo różni zasoby ludzkie postrzegają rzeczy w środku obcy sposób. Większość ludzi rzutuje na przedstawiane im sny własne zapatrywania dodatkowo przekonania. Bezpieczniej będzie zaprosić śniącego do samodzielnego odkrycia jego wiadomości. (...)Czy niektóre symbole pojawiające się w środku snach mają owo samo prestiż na rzecz wszystkich ludzi?Owszem, niektóre symbole mają uniwersalne znaczenie. Jednocześnie należy pomnieć, żeby upewniać się w środku swoim wnętrzu, co wiadomy ikona oznacza właśnie na rzecz ciebie. (...)Jaki jest zamierzenie koszmarów a dlaczego zasoby ludzkie je mają? Co wolno z tym zmajstrować?Koszmar w wielu przypadkach wyjawia świadomemu umysłowi pełne lęku, nieprzyjemne uczucia, które raz zbytnio razem tłumione są odkąd bardzo długiego czasu. Emocje te, dotyczące incydentu bądź sytuacji, która miała pozycja w środku czasach twojej młodości, dzieciństwa czy też do wnętrza innym wcieleniu, są uwięzione w środku twoim wnętrzu. W momencie ich powstania byłeś za bardzo bezradny lub kruchy, by doradzić sobie z tym, co miało miejsce. Jednakże zbytnio każdym jak jeden mąż, jak takie zablokowane emocje są wywoływane, dają o sobie znać przez koszmary. Często pomaga dokładne odnowienie wewnątrz myślach takiego snu, w sąsiedztwie jednoczesnym wyobrażaniu sobie, iż ma się zakres stawienia czoła danej sytuacji. Następnie trzeba ulżyć te uczucia w środku taki metoda, w środku jaki negacja logiczna jest dozwolone było tego zrobić wewnątrz czasie, podczas jak było się no tak bezbronnym.Koszmar powracający sugeruje, iż przedtem odkąd długiego czasu dusisz w sobie jakąś emocję, która rozpaczliwie chce pozostać uwolniona.Straszny spanie może być też konsekwencją spotkania na planie astralnym jakiejś przerażającej istoty. W takim przypadku, przed zaśnięciem każdego wieczoru stawiaj dookoła siebie silną ochronę. Jeżeli masz małe dzieci, które muszą mieć stabilny dopuszczenie do twojej energii, zaznacz w środku szczególności, iż mogą bez skrępowania przekraczać tę tarczę. W przeciwnym razie poczują się osierocone.Dlaczego świeża wiadomość przesyłana we śnie jest zakodowana?Informacje przesyłane od chwili duszy tak bywa dotyczą emocji. Ludzie tłumią je lub im zaprzeczają, ponieważ negacja logiczna potrafią ewentualnie negacja logiczna chcą się spośród nimi do wnętrza danej chwili uporać. Spychają je do umysłu nieświadomego, który odcięty jest odkąd świadomości w poprzek krytycznego cenzora. Kiedy twoje Wyższe Ja chce podarować twoją uwagę na ukryte treści, próbuje ominąć cenzora przez przemienianie wiadomości lub uczuć w środku historia, grę słów lub metaforę, które możesz dalej rozszyfrować.W jaki tryb mogę rozszyfrować swoje sny?Pamiętaj, że każda porcja twojego snu to pewien odcinek ciebie, przekazujący wiadomość, jaką masz usłyszeć. Gdy przyjmujesz do wiadomości bytowanie każdej tej części, tudzież w podobny sposób słyszysz ją także wysłuchujesz, co ma do przekazania, w tej chwili znajdziesz się na ścieżce do zrozumienia samego siebie także duchowego wzrostu. (...)Czy we śnie mogę przyjąć przeciwdziałanie na moje dylematy?Oczywiście. Poproś aniołów o zesłanie ci snu, który przedstawi wybieg na miarę najkorzystniejsze dla wszystkich zaangażowanych. Jednakże po przywołaniu i przetłumaczeniu takiego snu musisz podążyć wewnątrz jego wskazówkami. Jeżeli tego zaniechasz, uniwersum uzna, iż nie podchodzisz aż do swoich duchowych dążeń na poważnie.W ciągu kilku lat raczej bezmyślnie pożyczyłam przyjaciółce niemało pieniędzy, których nie była w stanie oddać. Ponieważ była w podbramkowej pozycji, dałam jej w dalszym ciągu pewną sumę na poczet pracy, jaką miała dla mnie wykonać. Pieniądze wzięła, wszak w przyszłości powiedziała, iż negacja logiczna ma czasu ani siły na ukończenie pracy zaś dodaje je aż do pierwotnego długu! Czułam się rozgniewana i oszukana, tudzież wiedziałam, iż uczucia te mnie spośród nią wiązały. Stanęłam przed dylematem, to znaczy powinnam domagać się zwrotu pieniędzy, co byłoby dla niej naprawdę trudne, lub też odczepić całą tę kulę a następstwo, zwalniając ją spośród konieczności spłaty? Które wydanie było właściwe z duchowego punktu widzenia? Który krok wysłałby wszechświatowi poprawną świeża wiadomość? Uważałam, że pożyczam jej te kapitał, kierując się współczuciem, toż przypuszczalnie wręcz przeciwnie tworzyłam relację poświęcenie–oprawca?Poprosiłam anioły o deportacja mi snu zawierającego potrzebne mi wskazówki. Rano przyśniła mi się następująca scena: – Pośrodku salonu sąsiadki ułożyłam górę cegieł. Zdaję sobie sprawę, że muszę tam pójść zaś je usunąć.Zinterpretowałam to w taki sposób: Muszę rozmieścić zadłużenia finansowe, jakie położyłam na drodze przyjaciółki. Tego samego dnia napisałam jej, iż anuluję jej dług. A później podziękowałam aniołom za poręka mi tak kosztownej lekcji! (...)Czy mogę oddawać sny innych osób?I owszem, i nie. Niektórzy zasoby ludzkie mają duże zdolności parapsychiczne tudzież mogą dobrać się do znaczenia snów kogoś innego. Podczas podczas podczas gdy wiele z nich wydaje się jasnych oraz oczywistych, to różni obywatele postrzegają rzeczy w środku odmienny sposób. Większość ludzi rzutuje na przedstawiane im sny własne zapatrywania oraz przekonania. Bezpieczniej będzie nakłonić śniącego aż do samodzielnego odkrycia jego wiadomości. (...)Czy niektóre symbole pojawiające się wewnątrz snach mają owo samo konotacja dla wszystkich ludzi?Owszem, niektóre symbole mają uniwersalne znaczenie. Jednocześnie wypada pamiętać, żeby upewniać się w swoim wnętrzu, co dany cyfra oznacza właśnie dla ciebie. (...)Jaki jest zamierzenie koszmarów plus z jakiego powodu populacja je mają? Co jest dozwolone spośród tym wyrządzić?Koszmar częstokroć wyjawia świadomemu umysłowi pełne lęku, nieprzyjemne uczucia, które notorycznie tłumione są odkąd nadzwyczaj długiego czasu. Emocje te, dotyczące incydentu bądź sytuacji, która miała położenie wewnątrz czasach twojej młodości, dzieciństwa czy też wewnątrz innym wcieleniu, są uwięzione do wnętrza twoim wnętrzu. W momencie ich powstania byłeś zbytnio bezradny lub cherlacki, by doradzić sobie z tym, co miało miejsce. Jednakże za każdym wraz, kiedy takie zablokowane emocje są wywoływane, dają o sobie potrafić w poprzek koszmary. Często pomaga dokładne odnowienie wewnątrz myślach takiego snu, wobec jednoczesnym wyobrażaniu sobie, że ma się rozmiar stawienia czoła danej sytuacji. Następnie wypada dogodzić te uczucia wewnątrz taki maniera, w kto negacja logiczna wolno było tego dopuścić się w czasie, podczas podczas gdy było się w rzeczy samej bezbronnym.Koszmar atawistyczny sugeruje, że uprzednio od długiego czasu dusisz w środku sobie jakąś emocję, która rozpaczliwie chce zostać uwolniona.Straszny objęcia Morfeusza przypuszczalnie być też konsekwencją spotkania na planie astralnym jakiejś przerażającej istoty. W takim przypadku, przed zaśnięciem każdego wieczoru stawiaj około siebie silną ochronę. Jeżeli masz małe dzieci, które muszą być wyposażonym solidny dojście do twojej energii, zaznacz w środku szczególności, iż mogą bez trudu przekraczać tę tarczę. W przeciwnym razie poczują się osierocone.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Ucieczka od depresji

Szczęście w nawróceniu

Jak się obronić przed klątwą