Czy wierzymy w wampiry i anioły?

Zwracamy się aż do Archanioła Raziela, jako że jest archaniołem wiedzy. Rytuały najlepiej działają, podczas gdy odbywają się między 3:30 tudzież 7 rano. Szczególnie o ile mamy nadal czas nim egzaminem, wskazane jest przywołać Raziela o ratunek do wnętrza przyswajaniu wiedzy. Anioł w ciągu nas się negacja logiczna nauczy, tak więc odkładanie nauki i rytuału nie zapewni nam dobrych wyników! Na ołtarzyku spośród niebieskim obrusem kładziemy zagadnienie spośród cyny. Polecam użytkować niebieskie świece, które odpowiadają w środku wiedzę, oraz postawienie dodatkowej błękitnej, która będzie w tej okolicy ułatwiała referencja kontaktu z aniołami. Na ołtarzyku kładziemy dodatkowo lawendę i miętę.Razielu, jaki znasz wszystkie meandry Boga i świata, otwórz należący do mnie szare komórki na wiedzę, pozwól mi ją pogłębiać wiedzę bez trudu. Ułatw mi zapamiętywanie chociażby najtrudniejszych zagadnień, spraw, iż łatwiej będę rozumiał/zaś tekst, z którym pracuję. Z Twoją pomocą chcę wziąć górę własne ograniczenia, rozłożyć swoją wiedzę, oraz także negacja logiczna widzieć negatywnych emocji związanych spośród egzaminem. Pomóż mi wykreślić stres, który mógłby powikłać mi pokazanie, jaką wiedzę posiadam czyli wpłynąć negatywnie na żniwo egzaminów. Spraw, ażeby egzaminatorzy patrzyli na mnie spośród sympatią i pomogli mi łatwiej podać informacje, które przyswoiłem przez odpowiednie pytania i indywidualne modus do mojej osoby. Amen.Sprzyja wykonywaniu rytuałów miłosnych. Warto wdrożyć je odkąd 14:00 do 17:30. Wybieramy różową świecę, możemy uszeregować ją na zielonym obrusie. Warto pomnieć, aby na ołtarzu położyć miedzianą rzecz. Wybieramy też kwiaty: róże oznacza to fiołki. Dodatkowo używamy kadzidełka waniliowego to znaczy ylang ylang. Na ołtarzu ustawiamy też błękitną świecę, która ułatwi nam nawiązanie kontaktu spośród aniołami. Hanielu, Archaniele Miłości! Proszę cię, bajoro się na moje wezwanie, bo moje czerwień pragnie miłości! Postaw na mojej drodze istotę, która da mi głębokie wrażenie i którą ego pokocham całą/całym sobą. Pozwól nam zakosztować niekończącej się miłości, euforii i szczęścia, które wypełni nasze serca i dusze. Niech nasza uczucie stanie się podobną aż do tej, którą obdarza nas Bóg i niech nigdy w środku naszym życiu negacja logiczna pojawi się zło, które mogłoby wpłynąć destrukcyjnie na nasze węch! Natchnij nasze wargi, by mówiły słowami miłości, serca, aby biły zgodnie w środku jednym rytmie, umysłowość, byśmy doceniali naszego partnera i umieli mu owo objawiać na każdym kroku. Niech na skroś nasze czyny względem siebie i bliźnich naszych przemawia tenże sam Bóg i pospołu spośród tobą, Hanielu, da nam alternatywa rozwijania się poprzez miłość. Amen.Ze względu na owo, że dużo osób wskroś toksyczne stosunki i różnego typu energie cierpi nie raptem fizycznie, postanowiłam wybrać ryt, który pomoże do wnętrza tego typu sprawach. Polecam przesiać zieloną świecę, która będzie symbolizowała uzdrowienie oraz niebieską świecę, która będzie pomagała nam nawiązać rozmowa telefoniczna spośród archaniołem Rafaelem. Wybieramy kadzidełko bursztynowe oraz świeże fiołki bądź suszoną paczulę. Na ołtarzu powinno się wkładać idea spośród ołowiu.Najdroższy archaniele Rafaelu, zachciej wejrzyj na mnie i otocz mnie swoją uzdrowicielską energią. Niech Twoje opiekuńcze skrzydła ochronią mnie przed chorobą, bólem, samotnością i brakiem wiary we własne możliwości. Ujmij mnie w ciągu rękę i poprowadź tak, bym ciągle wybierał/natomiast najwłaściwszą dla mnie ścieżkę i mogła/mógł napawać się szczęśliwym, spokojnym życiem. Przybądź aż do mnie spośród Nieba, ochroń mnie nim złem, naucz mądrych wyborów, bym mogła/mógł wynaleźć odpowiedzi na pytania, które negacja logiczna dają mi spokoju. Wskaż mi ludzi, którzy w ten sposób gdy ty wewnątrz Niebie, podadzą mi pomocną graba na Ziemi. Ucz mnie, gdy okalać się właściwymi ludźmi, uczynić zadość świadomość, starać się o osobisty stworzenie oraz humor, w rzeczy samej żebym pełna/cały sił szła/ szedł w poprzek życie. Amen.
Zdaję się, że zapadłem wewnątrz drzemką, jednakże mój spanie był zdumiewająco realny. W smudze księżycowego światła ujrzałem trzy młode kobiety. Podeszły około, przyglądały mi się przy użyciu chwile natomiast później zaczęły szumieć coś pomiędzy sobą. Dwie spośród nich uprzedni ciemnowłose natomiast miały wielkie przenikliwe oczy, które do wnętrza bladym świetle księżyca wydawały się czerwone. Trzecią z kobiet zdobiły złociste, falujące kłaki dodatkowo oczy przypominające jasne szafiry. Wszystkie trzy miały niesamowicie amfetamina zęby połyskujące na sposób perły do wnętrza ich rubinowych ustach. Budziły we mnie namiętność tęsknoty przemieszanej z trwogą. Nagle jasnowłosa pensjonarka pochyliła się nade mną faktycznie skromnie, że poczułem jej żarliwy oddech. Opuszczała głowę coraz to na dole, natomiast jej usta przesunęły się poniżej mych ust także podbródka, aż na szyję, jakoby chciały wpić się w środku moje gardło. Poczułem mrowienie na skórze, kiedy dotknęły jej dwie ostre zęby(…)Jeszcze w życiu nie widziałem hrabiego wewnątrz dnia. Czyżby spał, kiedy inni nie śpią i negacja logiczna spał w środku porze snu? Drzwi jego sypialni są zawżdy zamknięte..”Bram StokerDracula zgodność spośród rzeczywistością to znaczy opowieść?Czerwone oczy, unikanie światła słonecznego ostre zęby owo podstawowe atrybuty mitycznych stworzeń zwanych wampirami. Przerażające bestie wychodzące o zmroku na łowy w środku poszukiwaniu ofiar, którym mogłyby wyssać farba budziły grozę pośród średniowiecznych ludów, natomiast również obecnie osławione historie o mrocznych istotach kryjących się u dołu płaszczem nocy przedstawione w optymalny modus na wskroś hollywoodzkich reżyserów wpływają na naszą wyobraźnie powodując przyspieszone manto serca. Ale na kształt owo było w istocie z tymi demonicznymi postaciami? Czy dotychczasowy one właśnie wytworem lokalnych legend średniowiecznej Transylwanii, sprawnie ubranych do wnętrza słowa w poprzek wybitnego pisarza Brama Stokera? A przypadkiem wampiry istniały nie inaczej? Ponoć hrabia Dracula był inspirowany autentyczną postacią wielce brutalnego w swych rządach hospodara wołowskiego Vlada III Tepesa zwanego podobnie Vladem Palownikiem drugiego syna Vlada Diabła członka Zakonu Smoka powołanego dzięki Zygmunta Luksemburskiego do obrony chrześcijaństwa. Draco, alias smoczek przekształcono w środku Dracul czyli belzebub, rozpowszechniono po latach wewnątrz legendzie nazwę Draculea czy po prostu potomek męski diabła dodatkowo w ten tryb oto obecnie mówimy o Draculi najmroczniejszym ze wszystkich wampirów łaknącym ludzkiej krwi, zbyt wszelką cenę unikając światła słonecznego. Ile do wnętrza tym prawdy i ile fikcji oraz prawdopodobnie ludzkiej niewiedzy szukającej wyjaśnienia w środku mitach? Postaram się cokolwiek oświecić nasze punkt widzenia na wampirzy sytuacja opowiadając krótką historię pewnego wampira spośród Wirginii.
Najlepiej wypełnić obrzęd pomiędzy 20 zaś 24. Świece białe, srebrne lub szare. Na ołtarzu można załatwić temat ze srebra. Proponuję zwracać się aż do Anioła Stróża oraz Archanioła dobranego w zależności odkąd naszej prośby. Na zmiany dotyczące sfery miłości wybieramy Haniela. Jeśli zależy nam na wprowadzeniu pozytywnych zmian do naszego zdrowia, wskazane jest dostarczyć się aż do Rafaela. W zależności od chwili naszej prośby wybieramy także świece: różowa odpowiada zbytnio ciepłe, dobre uczucia, czerwona w środku namiętność i sferę seksu (w tej okolicy możemy przegłosować Uriela, kto odpowiada zbyt seksualność), zielona wewnątrz tężyzna fizyczna; wolno przebrać też kolor odpowiadający w środku wiedzę, to znaczy niebieski. Dodatkowo dobieramy kadzidełko o zapachu mirry.Proszę, przybądźcie, o istoty światła, napełnijcie mnie i mój Ziemia pozytywną energią i chęcią do wprowadzenia zmian do wnętrza moim życiu. Pozwólcie zamknąć dopływ mi negatywne więzi i relacje, które mnie niszczą. Dajcie alternatywa poznania, czym jest istnienie pełne i szczęśliwe, wypełnione miłością do Boga i bliźnich. Proszę was dzień dzisiejszy, byście zakorzeniony tuż przy mnie, wskazując mi, która wyjście będzie na rzecz mnie najodpowiedniejsza. Sprawcie, bym dokonywał zaledwie dobrych wyborów, kierując się sercem i rozumem, inspirowany wolą boską. Od dziś chcę kontynuować trafnie, napełniać się każdym swoim dniem, dbać o eskalacja mojego umysłu i duszy; dajcie mi dosyć bez liku sił, bym postępował zgodnie ze swoim sumieniem, negacja logiczna ranił osób mi bliskich, i równocześnie działał dla wyższego dobra. Amen.Polecany ceremonia jest stereotypowy, nietrudny w środku wykonaniu, tudzież co najważniejsze – opiera się na magii anielskiej, wobec tego negacja logiczna musimy obawiać się negatywnych skutków naszych działań. Rytuał wskazane jest począć pośród 7 a 10:30 rano. Wybieramy świecę czerwoną oraz czarną. Na ołtarzu warto pomieścić też kwestia wypełniony spośród miedzi. Jako że zwracamy się aż do aniołów, powinniśmy postawić błękitną lub białą świecę, albowiem prosimy o załagodzenie konfliktów. Z kwiatów polecam hiacynty fioletowe oraz zioła lub kadzidełka o zapachu mięty i cedru. W tym przypadku postawiłabym na zwrócenie się aż do archanioła Uriela, ponieważ pomaga wypalić negatywne emocje, ansa, gniew, ból.Archaniele Urielu, otocz mnie swoim płomieniem, spraw, by w środku moim sercu negacja logiczna pozostała żadna ciemna ekscytacja, wypal należący do mnie udręka i uraza, naucz mnie pokornego postępowania poniżej bliźnich, zaś także spraw, abym znalazł z nimi połączony język. Niech w moim życiu zagości harmonia i zadowolenie, z racji którym uda mi się naprawić układy z ważnymi dla mnie osobami, pomóż mi zorientować się, że rozjuszenie iżal negacja logiczna prowadzą aż do niczego dobrego, spośród twoją pomocą pragnę rozpiąć się na eros Boga, obdarzyć nią ponadto moje otoczenie. Niech moje silnik zostanie napełnione twoim płomieniem, kto sprawi, iż wszystko owo, co negatywne, zniknie. Spraw podobnie, by osoby, z którymi byłem do wnętrza zażyłych stosunkach, tudzież chwilowo jestem skłócony, pozbyły się negatywnych emocji i owszem jak na przykład ego szukały miły do naprawienia naszych relacji. Amen.Rytuały wykonujemy od 17:30 do 20:00. Wybieramy świecę fioletową, żółtą albo pomarańczową. Możemy poużywać sobie skórki spośród cytryny oraz bergamotki, pożądane byłoby na ołtarzu wkładać świeżej daty jaśmin, jaki wpływa pozytywnie na sprawy związane z finansami. W tym przypadku warto oddać się aż do Archanioła Michała bądź Metatrona. Archaniele Michale, kto wspierasz nas w naszej doczesnej walce o dobro, który otaczasz opieką wszystkie ludzkie dusze, racz cię o zapomoga do wnętrza uzyskaniu bezpieczeństwa finansowego i stabilności materialnej. Wskaż mi drogę, która będzie najodpowiedniejsza dla mnie i sprawi, że będę rozpakować się zawodowo bez obaw o moją przyszłość, zaś moi współpracownicy i naczalstwo będą czuli, że mogą na mnie polegać. Chcę zdołać urzeczywistniać wszystkie projekty, które zostaną mi powierzone, wykopać wewnątrz sobie siłę, żeby dopiąć wszystkim trudnościom, które pojawią się na mojej drodze. Pomóż mi i wypatrzyć do wnętrza sobie umiejętność aż do mądrego gospodarowania pieniędzmi i oszczędzania. Amen.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Szczęście w nawróceniu

Ucieczka od depresji

Jak się obronić przed klątwą